Chrismas: The Muren Way

Nu ska jag berätta en julsaga. Det är ingen idyllisk julsaga men den är sann^^

Haha, ville bara poängtera hur dysfunktionell min familj är. Direkt efter Mormor och Farmor avlägsnats sig runt kl 13.00 så byttes Carola ut mot South Park julskivan min broder bränt. Härliga låtar på den vill jag lova!

Sedan sparng jag raskt och bytte till mjukisbyxor, hämtade cigg och så kollektiv-rökte nästan alla syskon+mamma i väntan på Kalle Anka. Efter första klippet med "tomtens julverkstad" hördes snarkningar från pappas håll och jag började underhålla familjen med hur det hade kunnat gått till om de sju dvärgarna hade våldtagit Snövit.
 
Emma avled av skratt ungefär vid: "ät dvärgkuk din jävel".

Kvällen avslutades såklart på MG och med en skum taxiresa tillsammans med min bror, Mikael och en extremt packad Candyshop-arbetare.

Men det är en helt annan historia!


Bästa julafton på lääänge / S

Sagt om Stellaa
Postat av: jennie

haha "du är en sjuk männ'ska och du behöver hjälp"! Vilken candyshoppare?! Amin eller den nye lille runde?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback