"Fuck me like a black man"

Kom just hem från stan där jag och M avnjöt lite middag och såg "The heartbreak kid". Är en aning besviken måste jag säga, trodde att den skulle vara mkt roligare :/

Men på tunnelbanan hem hände nått som var desto roligare, vi hamnade brevid ett ung par som diskuterade en film de just sett. De slängde sig med uttryck som " Franska vågen" och annat fancy. Tillslut kom de in på hur mainsteram det är med boomerang/fjällrävenjackor. Jag satt där med ett brett leende i en brun Boomerang medans de pratade på om att man såg ut som ett blårbär/kassler i dem. Tillslut hörde de väl mig fnittra, såg att jag höll på att dö av skratt över deras pretto-kommentarer och tysnade snabbt. Lite skamsna antagligen^^ HAHA

I hallen står nu världens finaste gran som Papi högg ner helt brutal igår
(trädmord!). Är nog den vackraste gran vi haft nånsin, tur att de inte hann klä den idag så jag också kan vara med.

/ S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback