Min klädsel (för alla intresserade)

Är alltså på väg till Baba, men först ska vi mötas upp och ta en öl nånstans. Anyway, ikväll har jag på mig:

Senapsgul basker (julkapp från Fia)
Smiley-tee (julklapp från Micke)
Blå stuprörsjeans (HM)
Handgjort armband från Sydafrika (julklapp från Farmor)
Extremt skitiga converse^^

   

usch och fy för Mikael som bara jobbar hela tiden. Saknar honom som sjutton trots att vi var med varandra hela dagen igår.  Nåja, antar att jag överlever...
Det kanske är lite bra att vi inte är med varandra HELA tiden.
Nån av oss skulle säkert fått ett psykbryt förr eller senare isåfall och bara styckmördat det andre.

Och det vore inte så kul.^^

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Lllll

Shit vad snygg du var på bilderna, har du färgat håret lr ngt? Fin t-shirt o basker också...

2007-12-26 @ 19:48:51
Postat av: sara

Lllll: TACK! Jag har blonderat håret en aning måste jag erkänna ;)Puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback