Min och Johannas pärla

Nån sen kväll efter bio med min raring Jo vandrade vi Nybrogatan ner och pratade strunt i jakt efter en bra latte och lite sköna soffor. Vi hade nog aldrig förväntat oss att hitta stans mysigaste fik men det var precis vad vi lyckades med. Baresso heter det och ligger som sagt en bit ner på Nybrogatan, har en fin övervåning med fräsch mat och världens mysigaste undervåning med orientalisk inredning, mängder med ljus och massvis med mjuka kuddar!

Anledningen till att jag kom och tänka på detta är att jag sitter och saknar Jo (och kaffe) just nu. Vi har vart med om massa kul (och mindre kul) tillsammans och det känns så enormt trist att vi nästan aldrig ses mer. Det positiva är iallafall att så fort vi får tid att umgås är det som ingen tid runnit förbi alls, utan vi pratar på förtroligt och skvallrar om allt och alla som vanligt. ♥

Hursomhelst ville jag bara dela med mig av vår Café-pärla.
Så kan du ta din bästa vän dit :)


 

/ S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback