Onsdag natt

Hemkommen från Baba, tänkte göra en lista innan jag somnar sött :)

1. När gick du upp idag?
Oj, typ kl 11?

2. Diamanter eller pärlor?
Fan vad svårt, är så svag för pärlor men diamanter är juh en flickas bästa vän.

3. Senaste filmen du såg på bio?
Heartbreak kid

4. Favorit-TV- program?
Heroes, utan tvekan!

5. Vad åt du till frukost?
Kaffe och färskpressad apelsinjuice.

6. Vad är ditt andranamn?
Maria

7. Din favoritmat?
Oh dear....

8. Vilken mat gillar du inte?
KEBAB!

9. Favoritchips?
Grillchips, åt senast nu på vägen hem. (God bless Selecta-automater)

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
CD? Raring, vi lever på 2000-talet!

11. Vilken bil kör du?
En jeep. Eller övningskör iaf ;)

12. Favoritmacka?
Rostad

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du inte stå ut med
Pretton och överlägsna

14. Vilka är dina favoritkläder?
Min skinnjacka

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
New York eller Paris

16. Favoritklädmärke?
Orka vara märkes-freak, jag köper det jag gillar ;)

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Var spelar ingen roll så länge jag får vara med mina nära och köra

18. Favorittid på dagen?
Eftermiddag

19. Var är du född?
Löwenströmska

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Hoppning (Haha, jag är geek)

21. Coca Cola eller Pepsi?
Pepsi

22. Fotboll eller ishockey?
Fotboll!

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Nattuggla

24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Hihihihi

26. Vad ville du bli när du var liten?
Arkeolog, haha. Ofta.

27. Bästa barndomsminnet?
Jag, Elin, Fia och Svanen. Det var tider det.

28. Varit i Afrika?
Never

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Njaaa?

30. Varit med om en bilolycka?
Jupp, flera. (alltid med Fia märkligt nog)

31. Favoritdag i veckan?
Lördag

32. Favoritrestaurant?
Dunno

33. Favoritblommor?
Orkideér <3

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
Donken in my heart

35. Äger du en cykel?
Vart är den?

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Fifth avenue shoe repair eller tjallamalla

37. Läggdags?
LATE

38. Vad lyssnar du till just nu?
Surrandet från min dator

39. Favorit färg
Svart och lila

40. Hur många tatueringar har du?
None, men är lite sugen ^^


/ S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback