Ser jag ut att vilja konversera?

Mystisk konversation vid Stora Karby.

Okänd kille: Öh, Ursäkta. Går det en buss mot Norrtälje härifrån?
Sara: Yep, 625:an
Okänd kille: Den som går 2min över?
Sara: Mmm, precis...
Okänd kille:  Jag har bråkat med min bror (visar sår på handen)
Sara: Eh, hehe... Oj då.
Okänd kille: Så nu ska jag till min kusin i Hallstavik. Ska sova där.
Sara: Jaså?
Okänd kille: Han dricker för mkt, min bror alltså, varje dag! (låtsas svepa en öl)
Sara: Jahaa.... vad bråkade ni om då?
Okänd kille: Nej, han var full. Började skrika på mig du vet och sen slog han mig. Så jag slog honom.
Sara: Jaså....
Okänd kille: Fast alltså det händer inte ofta, eller iaf inte varje dag typ...
Sara: Okeeeej.

(10 minuters pinsam tystnad innan bussen kom)

Hoppas det löser sig för honom.

/ S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback