Hopelessly devoted

Var hemma idag och kollade på sex and the city, Avsnitten var fabulous as usual
( om man ska säga det som Dolce and Gabbana bögar, and I just love them)
Jag är medveten om hur galet besatt jag är av serier men hey, om ni har ett problem med det har ni antagligen inte sett SATC .

Från en serie till en annan, laddade just ner senaste avsnittet av Grey´s anatomy och
BLÄ

Jag hatar verkligen återblickar, och att ägna ett helt avsnitt åt dem är sjuk,sjuk,sjuk.,sjukt

Senast i det verkliga livet är min och Jo's misslyckade
 second-hand spaning i helgen ( äffarerna stänger tydligen 16.00 på lördagar numera)
Men men, vi fick lite sol och en foccia på Pierrot iaf, så det var inte helt  i onödan iaf..dessutom
upptäckte jag ett måste för soliga dagar, "ice cappucino" på sleven  (7eleven).

baby, talk is cheap


Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback