America is not the world

Hej Raringar,
Det kan bara konstateras att om man filmade  mitt liv skulle en hel del hysterskt roliga klipp dyka upp, många av dessa händelser sker i samband med att jag umgås med Sofie.

urval
* Vi dansar, rappar och pratar snusk (högt) mitt på vägen ( och då var vi till och med nyktra)
*Vi råkar sprida lite för lättklädda bilder med Fias mobil
*Vi spelar in en video utklädda till disney figurer, som sedan spealas upp på en  middag :S

 och mkt mer :)

Jag och Fia

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣




Kul är det också att avlida av skratt för att Jennie trillar i trappan
 och skrattar så mkt att hon inte kan resa sig :)

Är glad att jag har dig / S






Sagt om Stellaa
Postat av: Anonym

hahaha jaa sara, det var ganska roligt "kära barn, det är så härligt när det sprudlar av glädje" jag skämdes faktiskt lite^^ *slår handflatan i pannan á la micke. du är bäst

2006-12-11 @ 22:26:24
Postat av: jennie

hahaha jaa sara, det var ganska roligt "kära barn, det är så härligt när det sprudlar av glädje" jag skämdes faktiskt lite^^ *slår handflatan i pannan á la micke. du är bäst

2006-12-11 @ 22:26:31
Postat av: jennie (again)

appropå att du är bäst, jag är sämst. tre inlägg, det var inte meningen. seeya

2006-12-11 @ 22:28:54
Postat av: Anonym

hahaha jaa sara, det var ganska roligt "kära barn, det är så härligt när det sprudlar av glädje" jag skämdes faktiskt lite^^ *slår handflatan i pannan á la micke. du är bäst

2006-12-11 @ 22:29:04
Postat av: jennie (again)

appropå att du är bäst, jag är sämst. tre inlägg, det var inte meningen. seeya

2006-12-11 @ 22:29:47
Postat av: jennie (again)

appropå att du är bäst, jag är sämst. tre identiska inlägg, det var inte avsiktligt. see ya

2006-12-11 @ 22:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback