En ELLE-läsares bekännelser

Försov mig idag igen (Godbless Elin för att hon alltid ringer och frågar vilken buss jag ska ta)
Låg och tittade på Sex and the City med franska subs och sedan med dubbad franska och svenska subs  för att träna på mitt underbara uttal ( nörd? jag vet)  lite för länge igår kväll

åt en kopiös mängd popcorn dessutom.

Börjar dagen med svart kaffe, om det hinner bli klart, och är iklädd röd/svart rutiga shorts, tights, svart långärmad à la nedtonad flashdance och lånar min syrras stövlar .
 Som tyvärr är söta men lite stora eftersom jag är minstingen i familjen ( 1,69 cm) med två systrar och två bröder som är mil längre än mig, även hon som äger stövlarna i fråga och dessutom är 4 år yngre än mig :S

Anyway, eftersom jag är en trogen ELLe-prenumenant så borde jag få den idag innan ni andra kan köpa den i er närmaste korvkiosk ;)

Nu är kaffet klart /S

Sagt om Stellaa
Postat av: Johanna

VAD VILL DU HA I JULKLAPP?!?!

2006-12-11 @ 20:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback