Halleluja!

Tjo,

sitter och väntar på att dra till kyrkan för midnattsmässa med girlganget, är annars inte så kyrklig menmen. Vad gör man inte för sina vänner :)

dessutom är jag en stor anhängare av allt som innebär att man får klä upp sig litelite.
Idag är det vit herrskjorta med uppvikta ärmar, finstikad pullover, mina blå levis och favvo stövlarna, fast jag har inte riktigt bestämt mig när det gäller det sista.

Håret är stort och lokigt som vanligt och när det gäller make up så är det neutral som gäller ( det är faktiskt Kyrkan vi talar om) alltså lite eyeliner, mascara och mitt älskade chanelläppstift.

men naglarna är röda, syndigt^^

amen /
s


Sagt om Stellaa
Postat av: Elin

Håll med om att det var galet vackert när vi väl satt där, och värt det :)

2006-12-26 @ 00:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback