HELT HYSTERISKT

Dagen började som andra dagar.

Franska, engelska, håltimme (som jag jobbade på brännan under) gymnastik med HLR.
Åker till stan med Jo och inhandlar ett par lila jeans (fab)
Åker hem och bestämmer mig för att dra till Vallentuna för att gå på fest med Erik och Vickan.

Det skulle jag inte gjort

Börjar med en PANIK-påklädning samt sminkning för att sedan få skjuts av min mormor till bussen ( det var bråttom och hon kör i 20 km/tim) Pratar högt i mobilen med Maja som säger att jag ska till Ormstaskolan. Sagt och gjort, väl framme i Vallentuna säger busschauffören

(BC) "skulle du till ormasta eller?"
(jag)  "ahhhh.."
(BC) "vill du åka buss dit?"
(jag)  " ehh... gärna"
(BC )"Ja men jag kör dig, har inget för mig iaf"

Är livrädd hela resan att han inte ska släppa av mig och typ våldta mig längs bak i bussen! :O

väl framme i ormast tackar jag BC och går hem till Maja och kollar klart på Idol (Gratz Marcus)
sedan drara vi till festen, träffar Erik och tillslut Vickan (en helt annan historia) och är där i kanske en timme, sen måste alla dra :S

Vi drar vidare till M&G.

Blir Utkastade


Vi drar vidare till Kvarnen

Vi blir utkastade

Vi drar vidare till Våning ett

behöver jag ens säga att vi blev utkastade


E är galet full, örfilar honom, och tillslut hämtar hans föräldrar oss samtidigt som han fejkar en attack av smärta i axeln innan han somnar i mitt knä.

väl i brottby  kommer jag precis i tid till bussen och skriver sms till Maja lite för seriöst för jag missar min busshålls plats så jag måste gå från nästa

Vet inte om ni varit i Brottby men det är Låååång mellan busshållsplatserna.

 Genar över två åkrar och undviker döden vid ett dike stort som Götaälv.

Detta är Sara Muren, klockan är bara 01.51.

over and out./ S








Sagt om Stellaa
Postat av: Jo

HA HA HA...jag gillar örfilsdelen bäst =)
haha, och det där med Göta Älv...flytta till stan???

2006-12-02 @ 23:29:00
Postat av: Elin

Jag ångrar så hårt inte att jag inte följde med, men hey, varje upplevelse är något unikt :)

2006-12-03 @ 23:58:12
Postat av: Vickan !

men vadå tyckte du inte att vi hade roligt ?
jag tyckte det var väldigt skojj när vi stod å skrek på erik mitt i vtuna centrum ! :P
lite tråkigt att man inte kan visa sig i vtuna de närmaste 10 åren pga erik..men men det är sånt man får ta är man umgås med en full erik..

2006-12-09 @ 13:01:27
Postat av: är det våning på dragning ett ?

och så tänkte jag bara påminna dej om att vi aldrig blev UTKASTADE från gäatis å våning ett..det var ERIK och ENBART erik som blev det !
vi gick frivilligt för att slippa utstå eriksprat med vakterna..

2006-12-09 @ 13:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback