No Day But Today

Dagen hade en vidrig början.

Vaknade försent, Elin "snodde" min skor och sen missade vi tåget.

Efter avslutningen började det ljusna, fick veta att jag blev utagen till EUP och att det var party på kvällen :)

Åkte och hälsade på lite gamla lärare och åt makaroner med kötbullar och fiskpinnar(!)

Lite senare släpptes bomben

Festen var inställd.

Allt såg mörkt ut så jag och Vickan och Erik bestämde oss för att dra en repa till stan och  dricka Kaffe för galna priser.
 Åkte iklädd mina svarta knickers, vit 1700-tals inspirerad top och mina 30 år gamla stövlar (älska dem)

Jag hade flyt och det röda läppstiftet höll sig faktiskt mestadels på läpparna, dessutom råkade busschaffisen ge mig en extra kupong ^^

 Hemma nu och laddar för tandläkarbesök, usch och fy :S


Stay updated / S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback