Sockor

Sitter i bibblan och inväntar att Elin ska sluta så att vi kan dra till Täby.

Innan Jag fortsätter bör jag förklara skillnaden på den Elin som fyllde 17 igår och denna.

Hon som fyllde år igår kan vi helt enkelt sätta i Blonda,men smarta, sportiga, underbara  vackra människa facket.
Elin L helt enkelt

och den Elin som vi talar om idag kan vi sätta i Mörkhåriga, söta, vi-bråkar-som-systrar och slåss ibland facket.
Hon brukar gå under Elin K.

 
Hursomhelst...

Tyvärr slutar Elin (K) kl 15,

och nu är den 13:30...

Som tur är har jag min Sandra, hon fick idag en lite tidig födelsedagspresent, nämligen en socka till Mobilen som kostade mig och Maja 30kr :D Sandra valde själv, en blå/vit randig. det var först nu som vi insåg att det var en vanlig babysocka, den typen som man kan köpa på HM för 10 kr.. men det gör inget för de är hon värd. ♥

När Elin slutar ska vi som sagt till Täby och handla lite, sedan drar vi hem och solar innan jag måste följa med henne och kolla när hon jobbar

Efter det åker vi nog hem till henne, provar kläder till avslutningen och bäddar ner oss.


Faktum är att det är första gången jag sover i hennes mammas hus, iaf det nya. Vilket kan ses som märkligt eftersom vi känt varandra sedan vi var 3.


/S


Sagt om Stellaa
Postat av: Johanna

Nu har jag uppdateraaaaat!
Hjälp...Du har då inte legat på latidan. Kul att du vet hur man skiljer på elinarna :P

2006-12-20 @ 17:29:11
Postat av: Elin

Tack för den smickrande beskrivningen, jag lovar och svär på att när det dyker upp en till Sara ska jag skilja er åt lika bra som du gjorde med oss Elinar !

2006-12-20 @ 22:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback