Somnade Klockan 7.00 imorse

I torsdags var jag och Fia inne i stan för att inhandla ett par jeans, varsitt par av märket Brand
 (Var förövrigt på deras releasefest när de släppte märket)
Men synd och skam så fanns det bara ett par 26:or kvar och även om jag ville hemskt mkt så har jag lite för kvinnliga former för att komma i 26:or, men Fia är en aning nättare så hon köpte dem och jag är galet avis!

Men en annan fin sak jag önskar mig i Julklapp är denna klänning från Tjallamalla.

Tjallamalla

Älskar verkligen att hon har en så fin medaljong på sig men jag har en som smäller högre, tyvärr har jag den inte på mig så ofta eftersom den är galet gammal, tillhörde min mormors mormor och borde alltså vara gjord i slutet av 1800.talet

Här är underverket

medaljong

Dagens låtips är,
death cab for cuties--- underwater

Love / S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback