Stackars mig

Äntligen är bloggen OK igen, vilket är mer än man kan säga om mig.

Är hög på Alvedon och hostmedicin som  innehöll lite för mkt morfin. Det känns som mitt huvud är fullt med bomull och jag växlar mellan att vara übervarm och galet kall.

Men om man ser till det positiva så har jag mkt tid att sitta och lusläsa min ELLE, gillar att sitta och göra lite anteckningar i den (nörd?) men moderepotagen är förbjudet område. Där får man inte  på något vis skriva eller ringa in något särskilt intressant.

ELLE

Har dessutom en hel del tid att reflektera över hur Danielle kunde vinna TopModel?!

Sjukt Sjukt Sjukt

Joanie var överlägsen

ANTM            J

Om inte annat så är det värsta svältkuren att vara sjuk, får bara i mig Tranbärssaft.

/ S



Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback