These boots aren't made for walking

Hi Darlings,

Var  och handlade med Mami och Lillasyster idag.

Här är dagens inköp:

*Skotskrutiga shorts (för en kjol är inte nog)
*2 par undies med Disney-motiv från HM och ett par lite finare ;P
 Älskar deras reklam btw (mjau)
*7 par strumpor( världens tristaste inköp)
 *Ett par svarta stövletter
* Ett par ljusa stövlar med mockadetaljer

Nekades mitt riktiga önskeköp, ett par URSNYGGA svarta stövlar från Bianco
Men hoppets låga är ännu inte skläck, snart kommer pappa hem :)




Men nu har jag sååå ont i mina fötter eftersom jag hade ett par lite mindre "gå-vänliga" skor på mig

Men som jag brukar säga, de minst gå-vänliga är de mest underbara


♥ Sååå Sara♥ ;)

Och vad dåligt dagens Ugly Betty var, Märkligt / S

Sagt om Stellaa
Postat av: Elin

Naha, 2 skor?! huh? när vann du på lotto så här precis innan jul? bild tack :)

2006-12-05 @ 23:20:02
Postat av: Sara

haha, nope det gjorde jag inte!

men bild kommer :)

2006-12-05 @ 23:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback