Vintage in my <3

Var på Julmiddag hos min Mormor idag och fick med mig ett par Bruno Magli skor hem :)

Ett stort Hurra för Mormödrar som köper kvalitetsskor i sin ungdom
 och sedan får ont i fötterna av att gå i dem!

Voilà,

Magli

Svart slingbacks i kalvskinn och alldeles, alldeles..underbara^^

Min kära Mormor är dessutom den som
 givit mig mina Juhani Palmroth sövlar som jag bloggar för mkt om :)
Palmroth är ett finsk märke som är känt för sin goda kvalité och det stämmer nog för dessa har ca 30 år på nacken!

Palmroth

Nej nu ska jag sova, har druckit way too much kaffe men det blir nog litelite lättare med min fina sovmask  från Ella M (säljs på Lindex) som jag fick i Julklapp av Jo♥

Ella M Söta drömmar / S


Sagt om Stellaa
Postat av: sabina

haha, i can't sleep without my sovmask. it's the best! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback