Divine aid

Skäms på mig för att jag inte bloggar flitigare.

Anyway, det har varit ett par stressiga dagar i Muren-hushållet men nu börjar allt ljusna :)
Köket som vi varit utan i 6 veckor (!) är installerat och lär vara brukbart i helgen, jag kan be och få tala om att jag verkligen har ett öga för tapeter btw.
Min syster håller på att flytta hem igen också, eller, det är snarare en mellanlandning innan hon flyttar till Dublin
(Jag är så glad för hennes skull och ännu gladare för min, eftersom jag lär utnyttja hennes lägenhet  rätt hårt)

Dessutom dumpar hon av fantastiska mängder med kläder! Det enda som stör mig är att hon är typ gothare så min stil blir väldigt svartrockig just nu.

Jag fick dessutom en skotskrutig kjol så det känns nästan som Gud läser min blogg↓

Avslutar med min magiska önskestövlar
 som jag inte ens har råd att tänka på eftersom
 min budget är begränsat till mitt studiebidrag :(

boot

Wedins 1092 : -

Bises et bisous / S
(Shit, måste göra Franskaläxan)

Sagt om Stellaa
Postat av: Johanna

mohaha...jag är lika dålig som du...no worries

gaah! fett fina stövlar...vill ha ju!
var det dem du provade? julklapp? :)

2006-11-28 @ 23:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback