Hej så länge!

Har just kollat klart på TopModel 6 och min stora favorit Brooke was eliminated.  Så nu lär jag lägga TopModel på hyllan ett tag framöver, eller iallafall en vecka ;)


En annan trevlig upptäck som involverar Richard Gere ( LOVELOVELOVE) är att i början av "American Gigolo" så talar han faktiskt svenska!

Här är dialogen i fråga:

Snygg blond kvinna- Do u want some help with your Swedish?
LäckerRichard- Nej Tack
Snygg blond kvinna- Okey then, Hej så länge!
LäckerRichard- Hej så länge

Annars planerar jag att introducera Jo i min blogg, hon är en trofast och förstående vän som ni forhoppningsvis kommer älska. Hursomhelst så håller hon och jag på att planera morgondagen för att få ut den maximala Viktor&Rolf-igheten ur den. Den har faktiskt blivit något utav ett litet event för mig och Jo. Detta event är ganska missförstått av resten av våran vänskapkrets med ett fåtal undantag.

Planerna är däremot hemliga, när det gäller designerplagg för under tusenlappen får var och en klara sig själv!

/S

LåtTips- How to save a life av The Fray ( Tack Sandra)

Sagt om Stellaa
Postat av: Jonathan (TOTAN OMG)

är inte richard gere typ... gammal?

2006-11-11 @ 17:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback