I don't steal and I don't lie

Lyssnar på "Walking in Memphis", är helt uppsminkad

 med röda läppar vilket ger en ganska drastisk

 kontrast mot mina sunkiga mjukisar

(som jag förövrigt trillade med moppen med i somras,helt ensam,

 framför ett killgäng, samtidigt som jag tutade,  så det är hål på dom)

Ska ta bussen till Elin för att kolla på Idol med det vanliga Girlganget, om de andra känner för det så vill jag gå ut men eftersom alla utom en är under arton så har vi ett knep, som jag gärna delar med mig av :)

OBS, Funkar endast mellan oktober och mars!

Ta av dig jackan, lägg den i väskan.(detta görs med fördel runt ett hörn) gå mot dörren lite nonchalant
(om du är rökare föreslås även att du fimpar ganska omgående så det ser ut som du bara varit ute och rökt,  att stå och röka framför dörrvakterna en längre tid är nog ganska osmart) om du har tur nu så tro de att ingen normal männska är ute i ett linne så de släpper in dig med ett " jag ser att du varit inne förut" och ibland håller de tillochmed upp dörren :)

Over and out/ S


Sagt om Stellaa
Postat av: En av killarna i "killgänget"

hihi Sarah, vet du vart du är?

2006-11-18 @ 22:00:12
Postat av: Anonym (Vickan)

Ursäkta men du glömde skriva att det är jag som kom på denna genialiska ide :P jag har faktiskt patent på den !

2006-11-20 @ 21:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback