Runaway Cow

Det har varit en ganska händelselös helg, i fredags var vi ett tjejgäng på Hiphop jam ( så långt från min musiksmak man kommer man iaf) Sen drag vi hem till en kompis kille och kollade på fyrhjulingsfilm och drack likör. :)

Ooops, nu börjar mitt mentorssamtal, brb




Hej igen

Tog lite längre tid än jag trodde ;) Men tillbaka till helgen, i lördags var jag and the girlgang hemma hos Jo för en myskväll. Tillslut skulle jag iaf hem och fick skjuts till bussen av  Vickan (även kallad Chikanadre men det kallar jag alla)

Och när vi satt på busshållsplatsen....

Hörde vi en ko

Vi såg aldrig Kossan i fråga men vi är rätt säkra på vår sak :O


Här kommer nu dagens BTW

BTW 1) Jag och Erik såg Lisa Marklund (?) i centrum idag
BTW 2) Jagär tvingad att skriva en uppsats på Engelska eller Franska om samhällsproblem för att kanske vara med i Ungdoms EU ( jobbigt, men att åka till Irland vore soft )
BTW 3) Är ledig imorgon
BTW 4) Säkra källor (pappa) säger mig att gurka heter agurk på Norsk.


Woho, 100% nedladdat av senaste Greys anatomy.
 Ska kolla på det nu men återkommer med min topplista av Bra Tv-serier efter :)

Sagt om Stellaa
Postat av: Emilie

Och när vi satt på busshållsplatsen....

Hörde vi en ko

Vi såg aldrig Kossan i fråga men vi är rätt säkra på vår sak :O


Sköön :) haha.

2006-11-14 @ 19:32:11
Postat av: Nadre

Vill bara påminna om att vi numera vet var kossan befann sig vid detta tillfälle..enligt säkra källor var den vid Husa..

2006-11-20 @ 21:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback