Smokey

Imorse när jag vaknade tänkte jag:

"Åhh, vilken seg dag detta kommer att bli, alla min rara vänninor läser Rättskunskap och kommer lyssna på en rättegång om en kvinna som sexuellt ofredar folk. Vad tråkigt jag kommer ha det."

Allstå blev det en slapp dag, med mjukisar och WESC tee.
 Aldrig hade jag anat hur stressigt det skulle bli!

Mitt i mitt skrivande på uppsatsen som kommer ändra EUs syn på kärnkraft stormar Erik in och kräver att jag spelar son (!) i en film som han måste spela in. Film var kanske att ta i men en tagning iaf. Eftersom jag är en så fantastisk vän skippade jag lunchen för att sitta och spela greenpeace-son i en disfunktionell/alkoliserad/moderat familj utan pengar. Det innebar i princip att sitta i ett mycket rökigt kök och skrika MODERATJÄVLAR på min moder (klara) och min fader (erik), att spela disfunktionell/alkoliserad/moderat familj drar ut på tiden och jag kom 1 tim försent till lektionen,

alltså blev det väldigt stressigt att skiva klart uppsatsen men jag hann typ.

Efter det, Franska (såklart hade jag glömt läxan och var vid det här laget sjukt uppjagad) efter en timme och 20 min av imprativ och skidorter i alperna fick jag gå hem. För att höja humöret lyssnade jag på Don't stop me now (queen) och när jag kommer in i mitt hem och sjunger med som bäst hör jag hur någon skrattar ondeskefullt ur mörkret. Det var min fader ( den riktiga) som passar på att dementera följande

Ekorre heter inte tallefjant eller furufnatt på Norska ( funderar på att göra norska grejen till en följetong)

Ps, ni som kommenterar och har blogg får hjärtans gärna skriva er bloggadress, blir så nyfiken :P


joI Want this so bad

Sagt om Stellaa
Postat av: Johanna

naaw vännen... that´s erik in a nutshell...alltid JAG JAG JAG...

ps.
Skönt att du slapp lite lektion iaf ;)

2006-11-15 @ 17:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback