V&R

Wiieee, äntligen är det den 9/11!
Idag var en bra dag, jag och Jo fick en tidig start (hade varit ännu tidigare om Jo inte hade behövt ringa och väcka mig) och var inne i stan ca kl:08.00, vi hade redan riktat in oss på hamngatan eftersom man får stå inne i sergelgången då och det är så djääävulsk kallt ute( det visade sig vara ett bra val, för vid Drottningatan var det massa folk)  ;)
Sagt och gjort, vi fick en bra plats precis vid dörrana, och satte oss med cappucino och bulle från Pressis för att invänta öppningen.

Det är kul att det är sån bra stämming bland folk när man står och köar, man står liksom och småprata roch jämför hur det var på Stella-släppet, bara för att 3 min senare slita kläder ur händerna på varandra! En snäll HM-Kvinna gav oss pepparkakor så att vi skulle bli snälla(re) .

Tillslut fick vi tag på lite saker och gled in i ett provrum, det slutade med att jag köpte en röd/rosa silkesklänning, strupbyxorna (svarta) och en svart Tee, Jo gjorde liknande kap i form av den omtalade Kjolen (se bild förra inlägget) samt strupbyxor (rosa) och en rosa tee. Vi blir lika som bär, fast ett svart och ett rosa ;P

Efter det smög vi runt och fikade,provade skor och kikade lite på Stella McCartney för  Addidas Yoga-kläder ( För att hylla hennes insats förra året)

Ska förövrigt på min första Yogalektion på lördag




Om ni vill läsa mer om dagen så gå in på Jo's helt nya blogg
www.violett.blogg.se

Men nu avslutar vi med en bild på mig i min underbara nya klänning!

vrvrvr

Skorna finner ni på Mixage för 495 svenska riksdaler  / S


Sagt om Stellaa
Postat av: Johanna

thanx darl! LOOOOOVE yours too!
ambitiöst med bild och allt...hmmm...söt :)

du och jag

2006-11-09 @ 21:53:16
Postat av: Elin

ni är ju allt för bra tokiga ni två!
Men grr Sara, hotie ;)

2006-11-09 @ 23:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback