"Gud vad ni är viskepliga. AKTA A-BRUNN!"

Igår tog vi tillvara på det fabulösa (som Andrea skulle sagt) vädret och drog in till stan för en picknick på Djurgårn. Förutom lite mås-attacker  och usla kiss-möjligheterså var det underbart att sitta i solen med jordgubbar och lyssna på musik tillsammans med flicksen. Sedan drog vi en repa i city för att hitta en gul tee till Jennie och sukta efter blåbärsshakes från YougurtShoppen.

Kvällen spenderades med E och V, alla detaljer är sekretessbelagda, men låt oss säga att det blev lite som det brukar när vi är tillsammans. Inte som man tänkt sig med andra ord^^
Tror att de börjde töttna på mig imorse eftersom jag ha en tendens att bete mig som en fantastiskt bortskämd unge när vi umgås.

"Men snääälla, kan du inte bädda till mig?"
"Jag vill ha mjukost och jag vill ha det NU"
"Hämta.Kaffe.Till.Mig.Nu"

och en personlig favorit,

"Jag är för söt för att betala för frukostfrallor"

/ S


Sagt om Stellaa
Postat av: Elin

Bortskämd är din grej :)

Postat av: sara

Din med Elin ;)

Sjyst URL btw^^

2007-04-28 @ 13:54:13
URL: http://stellaa.blogg.se
Postat av: Evelina

Haha, jag är också på tok för söt för att betala ;)

2007-04-28 @ 15:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback