Hantverkargatan.

Is the place to be.

Var där igår med Elin och Jennie. Hittade en massa söta vintage-butiker och kanske världens mest välorganiserade Stadsmissonen. Inte lika trång som på söder och definitivt inte lika utplockat!

Jag hann, eller kunde, inte äta frukost när jag vaknade så det blev en Fika på Cafe Negro. Satt och pratade ett bra tag medans vi åt Foccacia (stavning?) och drack kaffe. Sedan kom vi på den ljusa idén att vi skulle ha Ost och Vin kväll hos Elin. Sagt och gjort, jag och Elin drog hem till kära Brottby och handlade upp oss på vindruvor, brie och päron. Kvällen kändes definitivt som en succé och jag kan med all säkerhet säga att jag inte skrattat så mkt på evigheter^^

/ S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback