I feel it in my fingers...

Sitter i min säng nu, hemma tillslut. Har dragit fram Jo's gitarr och har nu letat fram den mest simpla låt jag kunde hitta för att jag ska hinna lära mig den hyfsat till imorgon. Ni läste titeln, ja det är, " Love is all around". Mina fingrar är stela och rösten har jag liksom tappat bort någon gång under det senste åren. ^^

Anyway, idag är det endast 17 dagar tills min artonårsdag
(som äger rum samma dag som Fias studentskiva, yey!),
14 dagar till Elins 18års tokeri och 9 (9!) dagar tills jag far till Paris. Och detta är inget första April-skämt.

Och igår var Jo på blinddate, ska ringa för att se hur den utvecklade sig ;)

Och vem bär denna bäst?
Hilary eller Hayden
(Heroes)

image176

Jag säger Hayden, mest för att hon vågar ha turkost och för att Hilary har på sig leggings till.
 Inte nice i just detta fall

/ S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback