Nudie

Ni har väl inte missat att Världens Första Nudie-butik slår upp portarna idag på Skånegatan?

Imorgon blir det nog en lite tripp in till stan med Elin och Mikaela (eftersom jag ändå är ledig) och då känns det som jag måste släpa bort dem dit, och kanske smita in på stadsmissionen också.

Annars kör jag just nu en övertalaningskampanj för att man Mami ska förstå vikten av ett par nya jeans. Är lite sugen på ett par med lite personlig touch så att säga. Just nu har jag mest raka stuprör, i och för sig i regnbågens alla färger, men jag vill ha ett par med roliga sömmar, broderier, fickor eller liknande.

Borde väl egentligen slå en pling till Andra Elin, hon är mästare på annourlunda jeans. Men just nu nöjer jag mig med att bara titta på potentiella inköp.

Typ dessa från True Religion (för att de hade så fina fickor) och Rock and Republic

image229    image230


/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: alva

Ja det ska bli obeskrivligt skönt!

Hur poppis det än är med klänning så kommer jag alltid att älska (och använda) jeans!

Postat av: Jessica

hade ingen aning om att nudie skulle öppna butik där, jättebra! men stor risk för allderles för mkt shopping:)

2007-04-25 @ 21:27:09
URL: http://jesical.blogg.se
Postat av: Anonym

du passar inte i bootcut

2007-04-25 @ 23:44:48
Postat av: Maja

Häftigt att de har öppnat butik!

2007-04-26 @ 11:28:26
URL: http://majamatildaa.blogg.se
Postat av: sara

Anonym: Tack för tipset, ska tänka på det i framtiden^^ ;)

2007-04-26 @ 15:29:05
URL: http://stellaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback