Prima Ballerina

Är supersugen på ett par silvriga ballerinaskor, men har svårt att hitta några snygga.
 Wedins skor är rätt fina men känns inte helt rätt. De nedan är OK, men helst vill jag liksom bli sådär kär i ett par skor så jag bara måste ha dem. Vilket har inträffat med en viss klänning som jag och Jennie såg på HM. Svart med blommönster och som Jennie sa "Den är så du Sara!" ;)

 

På tal om Ballerina skor så  kom Jo gåendes med en fin påse från Dansshoppen häromdan. Den innehöll ett par riktiga, rosa, silkiga tåspetsskor. Jag är så avis och önskar att mamma satt mig i Balletklass när jag var liten. Men Jo är för gullig när hon trippar omkring i dem och riktigt lyser av stolthet.
Hon är nog den flickigaste jag känner :)


image179

/ S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback