Rien de Rien

Nu sitter jag här igen, kom precis hem från Vickan. Hennes mamma frågade idag om jag flyttat in. Vilket inte är så konstigt eftersom jag sover där mest hela tiden (kan man säga "mest hela tiden"?). Anyway, jag har till och med en egen tandborste där^^

TIPS!

Provade ett litet skönhetstips som jag hittade i Cosmo. Blanda salt och olivolja och använd som peeling för läpparna. Olivoljan är återfuktande och saltet gör att du får lite plut. Funkade faktiskt en aning men känseln i läpparna försvann i ca en halvtimme!

/ S


 


Sagt om Stellaa
Postat av: Victoria

kanske man ska ta och prova vid något tillfälle :P

Postat av: Nina

haha, det känns också som om jag sover mer hos kompisar än hemma ^^

2007-04-29 @ 19:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback