"Asså, kolla på mitt ben. Visst ser det helt fabulous ut?"

Citatet ovan är allt för internt för att ni ska förstå, so don't try.

Som jag sa tidigare så köpte jag sådant där papper som tar bort hår på benen. Silkimiz kallas det och innehåller tre papper som enligt förpackningen skonsamt ska ta bort håret från benen och sedan hålla i typ en vecka.

Ha. Ha. Ha.


För det första så var man tvungen att ta i galet hårt för att få bort allt hår, vilket ledde till att det mesta av min hud försvann. Mysigt. För det andra så sved det tokmkt när man smorde in sig efteråt, och då menar jag galen smärta som får dig att hoppa runt som en sinnessjuk säl typ. Och för det tredje så höll sig benen lena i ca 5 min.

Betyget blir IG. Do Not Buy This Shit^^

image428image428image428

/ S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback