Bear

Har just kollat klart på Janice Dickinsons Modeling Agency och nu ska jag packa min syrras supersöta Björn Borg väska (som jag stulit helt fräckt) och fara ner till Vallentuna. Imorgon blir nog en slapp dag. Måste bara fixa nytt recept på p-piller, men på Tisdag tänkte jag och Elin, om vädret tillåter, gå till Äckel-Kvarnis och jobba på brännan.  Det behövs verkligen i mitt fall, kära nån vad blek jag är i jämförelse med alla mina bejbiga kompisar. Det enda stället jag blir brun på är magen, och den brukar jag juh inte gå och flasha för folk lite random direkt. Borde kanske börja...

Hursomhelst så måste jag ta tag i packningen nu, om jag orkar kommer en uppdatering senare ikväll :)

Turning the legend in to the legacy / S


Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback