Fatale

Igår var det Tegel med tjejerna, hade riktigt riktigt roligt. Vi dansade som bara den i säkert två timmar i sträck och sedan avrundades kvällen med lite kebab och några varv i rondellen med taxin^^ Perfekt.
Tyvärr är mina fötter hel döda, kommer få leva i mina Kurt Geier sandaler resten av livet. Tillochmed mina skavsår har skavsår och jag staplar runt med en så lidande min att mamma sa till mig att sluta se så trist ut.
Tack mami♥


 

I Looove my Kurt-tofflor, tvärr var detta den enda bilden jag kunde hitta på dem



/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Alexandra

HAHA, några extra varv i rondellen var det ja. Plus ett par extra hundralappar ^^

Postat av: Vickan !

Är inte den fina bilden på dina kg skor från club orange ?

2007-08-15 @ 16:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback