Goodnight My Darlings

Nu börjar jag bli lite trött, är väldigt stolt över att jag vänt tillbaka dygnet nu i tid till skolan börjar iaf. Även om det lär bli lite kämpigt att gå ut på Onsdag, vilket jag känner att jag ABSOLUT måste göra. Sista kvällen i frihet liksom, hey, den får inte under några omständigheter gå till spillo!

Imorgon ska jag nog gå upp tidigt och äta värsta superfrukosten, kanske cykla ner till Bilisten innan så jag kan köpa mannagryn. I looove mannagrynsgröt. Sedan ska jag städa lite mer (jobbar på att få en digitalkamera av mina kära föräldrar, därav allt städande) och sedan åka till Vallentuna och uträtta ärenden.

Nu ska jag nog titta på lite Family Guy och krypa ner under täcket.
Måste bara ringa och väcka Micke så jag kan säga godnatt först
(Haha, I'm pure evil^^)
 ♥



/ S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback