Hot stuff^^

Har inhandlat en ny "klänning" idag när jag hängde i Täby C med Micke och hans bröder. Egentligen är det en Lång top, men jag köpte en stor storlek och ett par leggings till så det funkar.  Har tyvärr ingen kamera i närheten så bild får komma senare, håll ut om ni kan!

Nu ska jag titta på fotbollen om jag inte somnar, ska nämligen upp lite tidigare imorgon för att fixa mitt IG i Gympa. Thank you Lisbeth...

Update: Klänningen är från HM, har den på mig idag på uppropet så till alla som går i Vallentuna säger jag ENJOY!



/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Anonym

Har du IG och ändå går du på fotboll? Kanske jag borde börja anstränga mig lite, jag som inte ens kan träffa en boll.

2007-08-22 @ 22:06:53
Postat av: A

Var köpte du klänningen då?

2007-08-23 @ 09:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback