I wanna dance with somebody, with sombody who loves me!

Godmorgon, eller i mitt fall en inte så god morgon. Är helt uppriktigt så bakis att jag funderade på att inte stiga upp alls men gårdagskvällen var helt klart värt det! Jennsans födelsedag firades med grillning och skumpa på hennes baksida och sedan blev det utgång med tjejerna. 90's var en riktigt hit, har nog inte dansat så mkt på läänge. Musiken var perfa, äkta nostalgi med Hanson, Paradiso och Backstreet Boys^^ Roligt att man träfade på kusin Jo där också som var lite vågad i en body.
Hemresan var lite kämpig men rolig med massa snusk-prat på perrongen och dampanfall på 690. Fick vänta ganska länge på taxi eftersom mami var tvungen att beställa en, kallt som sjutton eftersom jag skippat jacka men det vägdes upp av att jag hade världens trevligaste taxichaffis. Nämligen Patrik från Småland, jag bröt isen med att härma hans dielekt och fråga om han kom från Skåne^^ Vi hade djupa samtal om psykologi och min första skoldag i trean.

Hemma blev det thé och rostmacka, sen sov jag som ett litet barn och missade samlingen till matchen. Men who cares?

         

  Jag är tröööött / S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback