Ingen vanlig dag

Idag fyller Jennie 18 år! 4 stora YAY för dig raring :)

Jennie är juh en ganska så återkommande person här på bloggen och har dessutom sin egen alldeles fantastiska blogg,

Kunigunda

Jennsan lärde jag känna när jag började ettan på Vallentuna Gymnasium, och satan i gatan vad jag är glad att jag bytte till din klass Bejb. Så fort vi fann varandra var det som vi vart vänner i evighet och det är så skööönt att bara flumma bort dagarna med dig. Som när vi leker manga-gubbar med en gammal papperslapp eller bara dör i trappan till Cafeterian!

Vilken söt liten kärleksförklaring det blev, inte så likt mig (när jag inte är full då^^)

image470


MenMen, nu är det dags att hoppa in i duschen och sedan bege mig till tåget så jag kommer till skolan, förhoppningsvis i tid. ;)

see ya there / S


Sagt om Stellaa
Postat av: jennie

taaaaack älskade älskade du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback