Kalla Mig Miss Braceface

Nu går Roslagsbanan hela vägen ut till Brottby.  Idag fick jag nämligen min räls på överkäken. Ser utan tvekan ut som en 11åring med lila snoddar och allt men men, lite sent att ändra sig nu!

Har inte så ont ännu men det är JÄVLIGT SVÅRT att äta fast föda, men som tur är kom Ms mami just upp med glass till mig medans männen i familjen tränar. Det är så det ska vara, grabbarna jobbar på fysiken och tjejerna stannar hemma och ser till att fixa feta barnafödarhöfter.

Jag ska nog gå till gymmet imorgon^^/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Madeleine

Haha, skönt! Lycka till med rälsen. Vad tar du för en enkelbiljett? :)

Postat av: mickan

YO BRACEFACE BUDDY! :D Fast det är du inte till mig än faktiskt... du måste ha den ett tag till.

2007-08-29 @ 13:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback