Lista

1. När gick du upp idag?
Kl ett, så jävla värt^^

2. Diamanter eller pärlor?
Spontant säger jag pärlor, men diamanter säger jag inte nej till.

3. Senaste filmen du såg på bio
Pirates of the Carribean

4. Favorit-TV- program?
Greys Anatomy såklart.

5. Vad åt du till frukost?
Thé och mackor, som vanligt

6. Vad är ditt andranamn?
Maria.

7. Din favoritmat?
Är väldigt förtjust i asiatisk mat

8. Vilken mat gillar du inte?
Kassler. E-U-W!

9. Favoritchips?
Sourcreme & onion, med Holiday-dipp.

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
CD? Hur gammal är den här listan?

11. Vilken bil kör du?
Kan inte köra...

12. Favoritmacka?
Ost och tomaaat :)

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Såna som tror de är bättre än andra (Haha, det är juh jag^^)

14. Vilka är dina favoritkläder?
Till vardags jeans. Till fest klänning. Hemma min Hello Kitty PJ.

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Asien vore fräscht, handla billigt!  Annars är Paris och London favoriter.

16. Favoritklädmärke?
Som jag köper: Levi's, Svea, Zara och TopShop
Som Jag drömmer om: Chloé och Stella McCartney

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Oh My, det är för långt fram i tiden.

18. Favorittid på dagen?
16.00, skolan är klar = Powernap

19. Var är du född?
På Löwenströmska

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Kalla mig geek men som gammal hästtjej är hoppning roligast att kolla på.

21. Coca Cola eller Pepsi?
Coca Cola. (LIGHT)

22. Fotboll eller ishockey?
Fotboll.

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Nattuggla.

24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr. jag jobbar helst inte med fötter.

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Jag är gravid och ska hoppa av skolan och börja jobba volontärt åt PETA. Eller?

26. Vad ville du bli när du var liten?
Arkeolog och Veterinär. Good Old Times.

27. Bästa barndomsminnet?
Så många, kan inte välja ett.

28. Varit i Afrika?
Nope

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej.

30. Varit med om en bilolycka?
Ja flera.

31. Favoritdag i veckan?
Fredag, TGIF

32. Favoritrestaurant?
Mälarpaviljongen ;) Fast Chinan i centrum är helt ok

33. Favoritblommor?
Nejlikor

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
McDonalds såklart

35. Äger du en cykel?
Nej.

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Åh, svårt val...

37. Läggdags?
När solen går upp

38. Senaste personen du delade en middag med?
Jennie, Alexandra, Ingrid, Andrea, Anna och Mickan

39. Vad lyssnar du till just nu?
Nån mysitk låt som kommer från nedervåningen

40. Favorit färg
Svart, lila och rött

41. Hur många tatueringar har du?
Inga :(

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Estelle

Skoj lista!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback