My reply is no

Sitter med V och pimpar min PEA, alltid lika kul och nödvändigt^^

Mtachen idag mot Kåre slutade 0-0 för er som är nyfikna, men eftersom jag forfarande är lite sjuuuk är jag banned från fotbollsplan av min Mami och var alltså endast dekoration. Avbytarbänken har aldrig vart finare ;)

Nya favoriter från
Tjuvlyssnat.se

En flicka ~5 kommer fram med en halv skogssnigel.
Flickan: Mamma, jag hittade lakrits i skogen.

Två ?fjortisar? står på en busshållplats när dom ser en blind man gå över vägen.
Fjortis 1: Fan, jag skulle aldrig våga gå över vägen om jag vore blind!
Fjortis 2: Nej! Hur vet man om det kommer någon bil liksom?
Fjortis 1: Eller hur! Tänk att vara blind, då kan man typ inte ens använda mascara eftersom man inte ser vad man gör!
Fjortis 2: Det har du rätt i! Tänk, livet skulle suga om man vore blind!
Fjortis 1: Shit han kollar ju hit! Göm dig för fan!

Ett gäng ungdomar ~16 sitter och snackar.
Kille: Fan vad griniga folk är idag, har ni mens eller?
Tjej 1: Mm, PMS!
Killen: Va?
Tjej 1: Ja? PMS!
Killen ser ut som ett stort frågetecken.
Tjej 2: PMS är mens, typ!
Killen: Men suck, palla MSN-förkortningar!


Pojke ~8 och pappa ~40 sitter och äter.
Pojken (utbrister): Jag är bäst i världen!
Pappan: Då är världen bra liten.


/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: jennie

hahahaha den med PMS vad bäst! (fast allra bäst är den om min mamma och pappa på IKEA)

Postat av: Madeleine

Åååh, älska historier! Dumma människor gör världen lite gladare!

2007-08-23 @ 16:58:23
URL: http://lesourire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback