orka

Sov liiiite för länge idag, halvt med flit måste jag erkänna. Men ska gå på resten av lektionerna iaf, sen ska jag undersöka om det finns klipptid i centrum och efter det får en kväll på Tegel ge vika för en mysig filmkväll hos Micke. Min tå är liksom död så jag hoppas att Erik förlåter mig.

Det är inte bara jag som är skoltrött. Fick just ett sms från Jennie som stannar hemma hela dagen och Sandra ringde och frågade om alla typ dött eftersom Maja också ska ta sovmorgon. Mystiskt sammanträffande, kanske något som går just nu...


/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Jennie

men jag är ingen liten fuskare som er andra, jag är faktiskt SJUK! å hör sen.. (ring mig på lunchen)

Postat av: veronica

haha jag försov mig jag med

2007-08-29 @ 11:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback