Rest in peace Lady Di

10 år sedan Prinsessan Diana dog. Hm, känner att det var lite väl före min tid. Eller 8 år var jag väl men brydde mig konstigt nog inte så mkt om Brittiska Kungahuset då. Men skippar nog dokumentärerna om henne ikväll och kollar istället på Topmodel 8. Det är äkta kvalitets TV! 
Onsdagar är en bra tv-kväll, och så blir det så lungt i Murenhuset  när Jesper sitter klistrad vid datorn och Lisa och Jag kritiserar smala amerikanskor, sådan gemenskap är sällsynt :)

Här följer kort presentation av mina syskon i åldersordning. Ta fram anteckningsblocket!

Gustaf (Gogo) : Min rara juridikstuderande 24åriga broder som numera bor i Jönköping.

Emma: Gothig 23åring som mest hänger på MG. Lite favoriserad av Mormor känner jag
"Jaa Sara, Emma har juh alltid varit fruktansvärt söt men du har ett väldigt SPECIELLT utseende"

Thanks Grandma^^

Jesper (Jobo): Gillar WOW, öl och att retas med Lisa. 19år

Sara: Jag såklart. Det slarviga barnet som pappa säger

Lisa (Lilo): 14år (säger det allt) typisk bortskämd lillasyster som är 5 år yngre och ca 10cm längre. Men jag är inte bitter.

Bara jag och Emma som inte har smeknamn, men åh andra sidan är det bara jag som använder dem och Emma blir juh Emo om jag ska följa mönstret. Not to Good...

Murenbarn for the win / S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback