Sarah Jessica (aka Carrie)

Det var länge sedan jag tog upp det här med SJP på bloggen. Jag är, trots att ingen annan i min närhet är det, väldigt förtjust i henne och främst hennes stil. Men idag funderar jag på hur jag ska klippa mig, och då är juh hon ett superexeempel eftersom vi har ungefär samma hårkvalité.



En page har juh vart på tapeten en längre tid men det är nog dags att jag inser att jag aldrig kommer våga klippa av mig håret. Sad but True.

   

Att behålla längden men färga håret mörkare vore juh en inte allt för drastisk förändring.

 

Att platta håret varje dag är fint, men alldeles för mkt jobb.

 

Med största sannolikhet slutar det med att jag bara vågar klippa topparna.Suck vad jag är tråkig...



/ S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback