Snabb Uppdatering

Sitter hemma hos M, som förövrigt fyller 18 år imorgon♥, och dör lite av värmen. Har inte bloggat på läänge så här följer en toksnabb uppdatering av mitt liv senaste veckan.

*Lite galet krök med Maja Och Erik som slutar med Moppefärd genom Täby Kyrkby då Erik kör hela vägen viftandes med en fjäderbatong. Märkligt^^
*Härlig Shopping med Jennie och Ingrid då jag införskaffade nödvändigheter som Rosebud och sandpapper som tar bort hår på benen.
*Kräftskiva hos Jennie. Supermysigt trots lite halvsjukt besök av en aspackad främmande 42årig tant som skrämde mig lite.


Jaa, det var väl highlightsen kan man säga, annars har jag mest sovit och försökt komma på en bra present till M som bara vill ha ett flak öl. Njaa, jag tror inte det älskling.

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Anonym

beskriv gärna mer om sandpappret, jag gillar verkligen inte o vaxa...

2007-08-06 @ 19:06:17
Postat av: Malin

haha 42 åriga anki, var sjukt skum... Hon sa ju hela tiden att hon hade en dotter som var modell och vill ta med alexandra och dig till mg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback