Tjallamalla=Heartbreak

Kollade in Tjallamallas webbshop. Skulle jag såklart inte gjort eftersom jag blev förälskad i det mesta. Tex en huvtröja (för killar menmen) och detta supersöta halsband som definitift ska inhandlas när det bär av till stan med Jennie på Söndag.



Bea Szenfeld har några plagg på webbshoppen också, är väl inte helt galen i skjortan med påsydd korsett i mitten men toppen och speciellt klänningen var väldigt söta enligt mig.

  

Sen har juh Ida Sjöstedt riktigt schyssta tights, eller?
Haha, hat/älskar dem. Inget jag själv skulle gå ut med men om någon känner sig manad har ni mitt fulla stöd!

 

Och håll i er, de finns för killar också / S

Sagt om Stellaa
Postat av: Alexandra Nilsson

diggar halsbandet(?), och den söta saken till höger. Men tightsen håller jag nog mig undan från. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback