Truly Madly Deeply

Vill börja med att gratulera Fia till körkortet. Grattis Hun!
 Ett eget litet hus, jobb, bil och körkort. Nu fattas det bara att du och SötRobin skaffar småttingar så är du vuxen sen ;)

Idag var en hektisk dag, gick upp kl 8 och gjorde frulle för att sedan springa till tåget och åka in till stan för Tandläkarbesök, blev sedan hämtad av Fia och åkte till Vallentuna för att fixa lite grejer. Väl hemme igen hann jag precis packa Gymväskan innan det bar av till Danderyd för att lämna Gustaf så Papi kunde skjutsa honom till Jönköping. Medans alla andra vinkade av min nyligen 24:åriga broder sov jag i bilen, det blev lite mkt helt enkelt^^
Sen bar det av till Vallentuna IGEN för seriös simning med min andra bror.

Nu försöker jag varva ner lite framför min systers dator (Hon är på Åland och min älskade laptop är hos Micke). Problemet är att hon bara har massa R'nB/HipHop musik. Not really my style...


/ S

 

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback