Dressed For Success

Var med Jennsan och handlade i veckan, det blev en väska från Urban Outfitters, Man blir så himla lycklig när man hittar ett riktigt REA-fynd dessutom. Den kostade från början 510, sen blev den nedsatt till 249 och sedan till 149 och det var vid den tiden jag fick syn på den. Drog snabbt med den till kassan där föjande samtal (typ) utspelade.

Kassörska- Åhh, den som jag ville ha!
Jag- Ehum, ahh den är fin. och så billig! (en aning besvärad)
Kassörska-Oj då den var visst nedsatt igen, 69 kr blir det!
Jag- Åhh, vad roligt! (glädjestrålande)

Här är den (min balklänning i bakgrunden)

             Woho, I love it!

Sen smet jag och Jennie bort till söder, kollade 2hand och fikade på LaVance♥ Om ni vill veta mer om vår dag kan ni besöka hennes blogg  www.kunigunda.blogg.se


Imorgon är det alltså EuropeiskaUngdomsParlamentet, jag vill inte verka otacksam, är väldigt glad för att jag blev uttagen men fysatan vad jobbigt att skriva resolutioner hela helgen :S



Imorgon och på söndag är det iaf  "formell klädsel" (som jag nämnt 100 ggr) och här är vad jag ska ha på mig.

Fredag (imorgon)
   

Skjorta: Zara 299 kr (Panikshoppade idag)
Pullover: från HM ( lånat av Fia)
Byxor: Zara, var tvungen att köpa dem, de var på rea. 99kr
Skor: Svarta spetsiga pumps som jag lånat av Jo, är inköpta i Spanien :)

Söndag
  

Skjorta: Zara (samma som ovan)
Kjol: HM, för mer info se Inlägget "Dare"
Skor: Mina favvisar, svarta kilklackar från mixage, 499kr om jag inte minns fel

Lär inte hinna skriva mer imorgon eller ikväll så.

Wish me luck/ S


Sagt om Stellaa
Postat av: Lollle

hej sara, jag skulle vilja ha skorna tack :))


lycka till :)

2007-02-02 @ 02:22:01
Postat av: jen

Vilket jäkla kap! :D Grattis. Och lycka till i helgen nu då! :D

Postat av: Kelly

Väldigt snyggt allt!

2007-02-02 @ 11:36:13
URL: http://kellybellybutton.blogg.se
Postat av: Antonia

vilken fin väska! :)

2007-02-02 @ 13:59:12
URL: http://www.antoniai.blogg.se
Postat av: Modesty Mia

Vilken snygg väska, snacka om kap!! Dina outfits ser jättefina ut. Lycka till!

2007-02-02 @ 15:47:40
URL: http://modestymia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback