Imagine

Är hemma från Eup nu, var faktiskt helt ok. En del av mina fellow delegates var riktigt trevliga (ni vet vilka ni är I think) Träffade faktisk en riktigt trevlig Göteborska och som alla vet borde vi vara svurna fiender^^
Träffade en hel del muppiga( Ja, det är den vetenskapliga termen) människor aswell.( Ni vet nog inte vilka ni är eftersom ni är, ja, muppar. :)

Ska fixa bilder så fort jag får dem mailade till mig. Håll Ut! ;)

Min lärare sa att jag antingen kan välja att ha sovmorgon imorgon eller vara borta hela dagen, eftersom vi var tvugna att skriva massa speeches hela natten. I wonder what i should do^^:)

Ber om ursäkt för alla engelska ord men eftersom jag  fortfarande är inne i " The EYP spirit" är det svårt att låta bli. Nu är det Grey's anatomy dax, har längtata hela helgen efter det. Men mest av allt vill jag sova.


Intersserad?
www.eup.se

Låttips:
Imagine-John Lennon (the unoffical EYP-song)

Lästips:
DN today, för jag är med^^ wiieee

/ S


72428-67


Sagt om Stellaa
Postat av: Elin

Välkommen tillbaka till verkligheten ^^ =)

2007-02-05 @ 15:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback