Lista

Är lite nyvakenoch har inte riktigt ork för ett seriöst inlägg, så jag snodde denna från Felicia.

- 10 FAVORITER
Färg:
Just nu Lila
Mat: Räkor^^ (eller reeekor som vi säger)
Band: Måste bli The Ark
Film: Borta med vinden ;)
Bok: Kan inte bestäma mig
Årstid: Vår
Veckodag: Lördag
Glassmak: Vanilj
Tid på dygnet: Kväll

- 9 FÖR TILLFÄLLET:
Humör:
Trött
Smak: Huh?
Kläder: Mjukisar och "stoppa djurförsök" tee^^
Bakgrund: På datorn? SJP
Nagellack:None
Tid: 12.24
Omgivning: Datorn som surrar
Irritationsobjekt: Dotorn som surrar^^

- 6 HAR DU NÅGONSIN?
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Nej
Brutit mot lagen: Njaa, att gå mot röd gubbe är juh ett brott. ;)
Blivit arresterad: NoNo
Badat naken: Haha, absolut (Jo är pryd)
Varit med på TV: More than once faktiskt
Kysst någon du inte känner: Jao

- 3 PERSONER
Du kan berätta allt för:
Jag kan prata om det mesta med alla min darlings, men närmast mig står Jo♥
Du tycker om: SJP + "Will ochGrace" såklart
Du inte gillar: Rösten i Maybelline reklamerna, Carina Berg och Sofia Bach

- 2 VAL
Kaffe eller te:
Beror på
Vår eller höst: Vår

- 1 ÖNSKAN: Att mitt rum magiskt ska städa sig själv.^^

/ S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback