Sleeping Beauty

01.03.40
avslutade just ett samtal med Jo som varade i ovanstående tid^^ för alla er som har läs/skrivsvårigheter,är blonda eller har annat handikapp så betyder det.
En timme, tre minuter och fyrtio sekunder :)


Har vart på spinningpass, ramlade ut efter 60 tuffa minuter på darriga ben samtidigt som jag väser åt instruktören " Jag hatar dig"
Konstigt nog verkade han nöjd :/


Anyway, tjuvlyssnade på en mkt bisarr konversation idag mellan två fyllegubbar, varav den ena vart medlem i " den tidiga fascistiska hacker falangen" vad nu det betyder. Önskar att jag kunde återge samtalet med riktig inlevelse men tyvärr är en blogg begränsad på det sättet så ni får använda er fantasi eller tjuvlyssna på egna gubbar^^


Längtar efter nya
ELLE (Dita på omslaget, wiieee) why oh why är min prenumenation slut?!

/ S

Gillar ni nya designen på bloggen? Let me know :)^^

Sagt om Stellaa
Postat av: Elin

Den är lätt bäst hittils! Behåll den =)

2007-02-08 @ 08:25:37
Postat av: Amanda

Jag längtar också efter nya Elle. Vardagslyx på hög nivå :)

Postat av: Johanna

Ja, fin bakgrund. Bäst hittills

2007-02-10 @ 20:09:21
URL: http://violett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback