Sunday

Saras sovrum kl 01.51

Känns jätteskönt att jag hann med sista bussen hem även om jag inte är så trött eftersom jag gick upp kl 14.00 idag;) Men har haft väldigt roligt och man ska juh sluta när man ligger på topp ^^ :)

Så här såg kvällens outfit ut.
söndag


Längärmad tröjklänning : Systerns, HM typ^^
Mönstrad Top : JC 149kr
Sidenband : Indiska
Armband : HM


Här har vi en lista om vad Ebba "Jag tror jag är en Modegud" von Sydow anser att man bör ha i sin basgarderob^^


KLÄDER
Två par jeans - Yeeeees, and more
En kashmirkofta -NoNoNo
Ett par svarta finbyxor - Nope, men ett par rutiga
Ett par svarta shorts - Inga svarta, men två röda...Märkligt
En vit skjorta - Yesbox
En kavaj - 1 vit och 1 svart
En svart kofta - Jao, fast den blev konstig i tvätten (följa tvättråd är inte min stil)
En kofta i en annan färg - Ja, ja, ja, ja, ja och ja
En jeanskjol - en blå från Zara
Två svarta toppar - En svart topp? Multiplicera det med en oändlighet så har du hur många jag har^^
Två vita toppar - Kanske nånstans :/
Två svarta linnen - Jupp
Tre vita linnen - är inte så säker på det
En trenchcoat - En svart.
En vinterkappa - Njaa, används inte.
En svart klänning - Jaa såklart

SKOR
Ett par partysandaletter - Mmm, de guldiga är väl mest party^^
Ett par svarta och/eller chokladbruna boots - Boots? Nej.
Ett par ballerinor - a few, men måste köpa nya.
Ett par partyskor - Ja flera ;)
Ett par söta gummistövlar - nej :( buhu
Två par gympaskor - Converse in my Heart

ACCESSOARER
En mellanstor vardagsväska - Yes, en brun
Ett par mörka solglasögon - Jaa, svarta och mörkbruna
Ett par skinnhandskar - No
En pashminasjal - No
En weekendbag - Yes, så fin :)
En partyhandväska- Vit, svart,glittrig, svart igen, svart igen och en brun
En kuvertväska - Mammas svarta, räknar den som min^^

Oh No, jag klarade inte Ebbas Ideal, hoppas att jag kan leva med detta^^ :)

Must update every day^^/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Emilia

Ebba är ingen jag ser upp till :P

Postat av: Pernilla

usch, jag gillar inte ebba alltså :p

2007-02-26 @ 12:42:35
URL: http://peggs.blogg.se
Postat av: Johanna

Mohaha! DU MÅSTE GÖRA SO EBBA SÄGER! ANNARS DÖÖÖR DU!!!

jag ringer dig om typ fem minuter...ska bara luncha. Men du får komma hit, jag pallar inte ^^

Puussas

2007-02-26 @ 14:15:24
URL: http://violett.blogg.se
Postat av: Linda

tröjklänningen ser fin ut!

2007-02-26 @ 17:30:20
URL: http://lindajohannacaroline.blogg.se
Postat av: Eurica

men ah, ebba och ebba. orka .. din outfit var ju söt ;)

2007-02-27 @ 22:08:20
URL: http://leeeah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback